Vi växer och söker nu en redovisningsassistent som vill bli en del av vårt team. Vi är idag tre personer och sitter i fina lokaler vid Skanstull i Stockholm. Vi är en fullservice-byrå som hjälper våra kunder med allt inom ekonomi och juridik och du kommer få stora möjligheter att utvecklas i din roll och arbeta med många olika områden!

Arbetsuppgifterna består i första hand av löpande redovisning, kund-/leverantörsreskontra, avstämningar och lönehantering, samt i viss mån bokslut och deklarationer.

Vi söker dig som har en utbildning inom ekonomi/redovisning såsom en YH-utbildning eller liknande. Du bör ha något års erfarenhet av arbete med löpande bokföring och ha vana att arbeta med Windows-datorer och då främst Excel. Du behärskar svenska språket, och då vi har flera utländska kunder, även engelska i tal och skrift.

Eftersom förstklassig service är vårt fokus söker vi dig som är lösningsorienterad, positiv och har ett stort driv och engagemang för att hjälpa våra kunder. Du behöver kunna arbeta självständigt och vara noggrann i ditt arbete. Eftersom vi är ett litet team lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Tjänsten är på heltid och då vi vill tillsätta tjänsten snarast kommer vi löpande titta på ansökningar och kalla till intervjuer.

För frågor om tjänsten eller din ansökan kontakta mig på emma@hjorthpartners.se. Märk ditt mail med ”Redovisningsassistent”.

Jag hoppas vi hörs!
/Emma